Berecz Antónia kolléganő meghívott PhD értekezés-tervezetének műhelyvitájára. Az eseményre a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Katonai Műszaki Doktori Iskola szervezésében 2019. április 11-én került sor. Antónia értekezés-tervezetének címe: „Az e-tanítás-tanulás folyamata – stratégiák és modellek”.
A műhelyvita fontos mérföldkő a doktori fokozatszerzési eljárás során, közeledve a folyamat végéhez. Antónia kutatómunkáját 4 hipotézisben foglalta össze.
A műhelyvita alapvetően az alábbi 4 kérdés köré összpontosult:
- A választott témát a korszerű kutatási módszereket alkalmazva, és minden fontosabb részletére kiterjedően dolgozta-e ki a jelölt?
- Megfelel-e az értekezéssel szemben támasztott formai és tartalmi követelményeknek?
- Az értekezés-tervezet tartalmaz-e új tudományos eredményeket?
- Javasolja-e a tervezet további eljárásra bocsátását újabb műhelyvita nélkül?
Az eseményen örömmel vettem részt és gratulálok Antóniának eredményes kutató munkájához és annak színvonalas bemutatásához.
Én is gratulálok a kolléganőnek!
Antónia időnként blogol velünk: https://it-tanfolyam.hu/szerzo/berecz/
Időközben Antónia meg is védte PhD értekezését. Gratulálok a kolléganőnek!
Tézisfüzetében így írt a kutatás hipotéziseiről:
Így foglalta össze új tudományos eredményeit:
Tézisfüzetének 13. és 14. oldalán kitért kutatási eredményeinek gyakorlati felhasználhatóságára, valamint tett ajánlásokat a szakterülethez kötődő további kutatási lehetőségekre.
Én is gratulálok Antóniának!